2021. október 26., kedd

Zodiak 8 ( Zodiak) halszem objektív kiev88 pentacon six akció - Jelenlegi ára: 52 000 Ft

Csak ma ennyiért!!
Zodiak 8 ( Zodiac) f3. 5 30mm hibátlan Kiev 88 és/vagy Pentacon Six halszem fisheye objektív 
legendás halszem objektív Kiev 88 vázra való csoda.
Van hozzá egy " Arax" Kiev88-Pentacon six adapter is, így akár Pentacon Six vázra is feltehető ( én azon használtam, de a vázam megadta magát, nem vettem másikat, így az objektív sajnos csak áll a szekrényben azóta.. )
Szerkezetileg hibátlan, nekem sosem volt vele bajom, külsőleg is csodaszép.
Eredeti bőr dobozában 3 db szűrővel együtt várja új gazdáját képeken látható állapotban.  
Posta értékbiztosítva-nyomon követhetően ok, előreutalást követően. Utánvét nincs!   
Tesztképeim a saját munkáim!! ( a film régi amire fotóztam, ne azt nézd )

Jelenlegi ára: 52 000 Ft
Az aukció vége: 2021-10-27 10:44 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése