2020. augusztus 27., csütörtök

Orion HS 282 hangfal pár - Jelenlegi ára: 16 500 Ft

Kifogástalan műszaki állapotú, ép, sértetlen hangszórókkal pazarul működő három utas klasszikus Orion hagfal pár.
8 Ohm, 40/50 W teljesítmény. Hangzás szolidan emelve a gyári vezetékek (jelölt) 2 x 1, 5 mm2-esre történő cseréjével. Kábelek hossza kb 2 méter. Dobozokon kisebb használati sérülések (fényképeztem). 50 x 28 x 22 cm.
Az előlapot akárhogy erölködtem, nem tudtam levenni, a tépőzár nagyon rágyógyult. Természetesen átadáskor a vevő leveheti a saját felelősségére. (ha hibás hangszórót talál, akkor az enyémre)
Én zene hallgatáshoz használtam de ismerősi körben használják kisebb házimozi rendszerekben frontként is.
A személyes átvételt javasolnám egyeztetett időpontban az Örs vezér terénél vagy lakásomon, küldés a vevő felelősségére a legkörültekintőbb csomagolás mellett a mindekori postai tarifák szerint.

Jelenlegi ára: 16 500 Ft
Az aukció vége: 2020-08-27 16:36 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése