2017. április 29., szombat

Extra nagy terrárium ajándék kisállat itatóval FILLÉREKÉRT! - Jelenlegi ára: 500 Ft

Extra nagy terrárium ajándék kisállat itatóval eladó!
Összességében használt állapotú, sehol nem repedt, viszont a tetején néhány lepattintódás vagy rajta néhány kisebb karc, illetve belül néhány számomra nem leszedhetőnek tűnő szennyeződés található rajta/benne! (Amennyire én tudtam, átdörzsöltem és kifertőtlenítettem! ) Etető rész található benne, illetve kívül néhány megmaradt üvegfestés!
Méretei: 70 x 50 x 40. 5 cm
Súlya: 15, 1 kg(! )
Itató leírás:
- 250 ml-es
- felakasztható
- Trixie márka
- műanyag-fém anyaghasználat
Újonnan együtt több, mint 10000 Ft-ba kerültek!
A termék kifertőtlenített, amennyire csak lehet, tiszta állapotban kerül átadásra. Én a személyes átvételt javaslom! A postára felelősséget nem tudok vállalni!
__________________________________
A képek tükrözik a valóságot!
Licit törlését csak is ritkán és igazán indokolt esetben fogadom el!
Csere köszönöm, de NEM érdekel!
Üzletrontók, kérem kíméljenek!
Ha valakinek sürgős a termék megérkezte, kérem, azt előre jelezze nekem! Egyéb esetben reklamációt nem fogadok el!
Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok!
Sikeres licitálást!

Jelenlegi ára: 500 Ft
Az aukció vége: 2017-05-20 20:00 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése